Nieuw programma: 9 mei online - Lees hier alle verkoopinfo:

Ruimte

De Regiekamer

Capaciteit: tot 10 personen

37,50 euro per dagdeel

  • Rustige vergaderruimte
  • Presentatiescherm

Verenigingen uit Someren krijgen 60% korting*

Online reserveren

Op zoek naar een vergaderruimte? Gevonden!

De Regiekamer is uitermate geschikt voor bijvoorbeeld 1-op-1 gesprekken of vergaderingen met een kleine groep. Alles is in huis voor een geslaagde bijeenkomst. Wij denken aan alles. En jij? Jij hoeft je alleen maar te richten op die training, workshop of vergadering.

Reserveer zelf je ruimte
Klik op ‘Online reserveren’, selecteer een tijdstip, vul de gewenste gegevens in en klik vervolgens op ‘Opslaan’. Jouw aanvraag komt automatisch bij ons binnen. Deze zal door ons worden beoordeeld en vervolgens sturen wij je een bevestiging zodra de reservering definitief is.

Geschikt voor vergaderingen
Combineer je bezoek met een lunch

Online reserveren

Op zoek naar een vergaderruimte? Gevonden!

De Regiekamer is uitermate geschikt voor bijvoorbeeld 1-op-1 gesprekken of vergaderingen met een kleine groep. Alles is in huis voor een geslaagde bijeenkomst. Wij denken aan alles. En jij? Jij hoeft je alleen maar te richten op die training, workshop of vergadering.

Reserveer zelf je ruimte
Klik op ‘Online reserveren’, selecteer een tijdstip, vul de gewenste gegevens in en klik vervolgens op ‘Opslaan’. Jouw aanvraag komt automatisch bij ons binnen. Deze zal door ons worden beoordeeld en vervolgens sturen wij je een bevestiging zodra de reservering definitief is.

Tarieven per dagdeel:
€ 37,50 > Standaard tarief (inclusief gebruik van de presentatiemiddelen)
€ 15,00 > Verenigingen uit gemeente Someren (exclusief gebruik van de presentatiemiddelen)

Extra’s
> Flipover met stiften: € 5,00 per dagdeel.
> Presentatiescherm: € 15,00 per dagdeel.
> Bekijk hier onze horecaprijzen.

Voorwaarden:
> De dagdelen zijn van 08.30–13.00 uur, 13.00 – 17.30 uur en 18.30 – 23.00 uur.
> De openingstijden onderaan deze website zijn van toepassing.
> In het weekend gelden er mogelijk andere tarieven in verband met eventuele beheerderskosten.
> Koffie/thee kan men bij de bar bestellen en ophalen (zelfbediening).
> De ruimte dient opgeruimd en schoon achtergelaten te worden.
> De vergaderruimtes dienen in de basisopstelling te worden teruggeplaatst.
> Het huisreglement en onze algemene huurvoorwaarden zijn van toepassing.
> Stichting de Ruchte aanvaardt geen aansprakelijkheid in welke vorm dan ook.
> Deze prijzen gelden met ingang van 1 januari 2022.

Bekijk onze vergaderarrangementen >
Een drankarrangement, lunch of naborrel toevoegen aan jouw bijeenkomst?

Heb je nog een vraag of wil je direct boeken?
Neem contact op via het onderstaand formulier.

Heb je vragen?

Bel of mail Iwan voor een offerte of vraag!

Of WhatsApp ons

Heb je vragen?

Bel of mail Iwan voor een offerte of vraag!

Het was echt super!

We hebben de afscheidsavond van de groepen 8 van de Mariaschool in de Ruchte gehouden. Het was echt super! Achter op de parkeerplaats konden alle voertuigen voor de gala rondrit een lange rij vormen, waarna ze een rondrit door het dorp maakten. Daarna hebben we in de foyer een hele gezellige casino-avond gehad met de kinderen en de leerkrachten. Alles goed verzorgd door het personeel van de Ruchte. Later op de avond het "officiële" gedeelte met ouders erbij. Wat een geluk dat we in Someren kunnen beschikken over zo'n zaal, met podium, voldoende zitplaatsen, een gezellige foyer en alles erop en eraan. We komen volgend jaar heel graag weer terug voor de volgende afscheidsavond van groep 8!

Mariaschool

Blijf sociaal Volg ons op social media

Mis niets en volg ons via Facebook, Instagram, LinkedIn en Youtube.