Nieuw programma: 9 mei online - Lees hier alle verkoopinfo:

Ruimte

DOBU theater

Capaciteit: 340 personen

160 euro per dagdeel

  • Laserprojectie
  • Bioscoopscherm
  • Comfortabele stoelen
  • Multifunctioneel
  • UV-C luchtzuivering

Verenigingen uit Someren krijgen 75% korting

Jouw event in een prachtige theaterzaal?

Het DOBU theater is een multifunctionele zaal waar alles mogelijk is. Samen met jou gaan wij een geweldig evenement organiseren. Je kunt het zo gek niet bedenken. Dineren op het podium of een cabaretier toevoegen aan jouw netwerkbijeenkomst? Waarom niet? Alles is mogelijk in het theater van de Ruchte.

Iwan staat voor je klaar!
Neem contact op met onze eventmanager Iwan en we gaan het samen regelen! Met zijn kennis en ervaring denkt hij graag met je mee om jouw event succesvol te maken. Techniek, aankleding, hapjes, naborrel? We gaan het regelen!

Zitcapaciteit: 340
Stacapaciteit: 800
Goede akoestiek
Geschikt voor voorstellingen, presentaties, concerten & meer

Jouw event in een prachtige theaterzaal?

Het DOBU theater is een multifunctionele zaal waar alles mogelijk is. Samen met jou gaan wij een geweldig evenement organiseren. Je kunt het zo gek niet bedenken. Dineren op het podium of een cabaretier toevoegen aan jouw netwerkbijeenkomst? Waarom niet? Alles is mogelijk in het theater van de Ruchte.

Iwan staat voor je klaar!
Neem contact op met onze eventmanager Iwan en we gaan het samen regelen! Met zijn kennis en ervaring denkt hij graag met je mee om jouw event succesvol te maken. Techniek, aankleding, hapjes, naborrel? We gaan het regelen!

Nieuwsgierig geworden naar onze locatie?
Neem contact op via het bovenstaand formulier en plan een rondleiding in met onze eventmanager Iwan van Bussel.

Afmetingen en diverse:
> Zaalbreedte: 15 meter breed
> Zaal lengte: 20 meter
> Zaalhoogte: 9,4 meter
> Zitplaatsen tribune: 174
> Zitplaatsen vlakke vloer: 66
> Zitplaatsen balkon: 100

> Podiumdiepte: 7 meter
> Podiumbreedte zonder zijpoten: 11 meter
> Podiumbreedte met zijpoten: 8 meter
> Podiumhoogte: 1,05 meter
> Hoogte rideaudoek-podiumvloer: 5,5 meter
> Hoogte friezen-podiumvloer: 5,8 meter
> Hoogte friezen: 2,5 meter
> Hoogte gridplafond-podiumvloer: 8,3 meter

> Zijpodium links: 5,5 meter breed, 6,3 meter diep en 4 meter hoog
> Zijpodium rechts: 1 meter breed, 6 meter diep en 6 meter hoog
> Laad-losdeur zijpodium: 3,05 meter hoog en 1,95 meter breed

Regieplaats op zijpodium, in de zaal of op de tribune voor het balkon.

> 1 stuks horizondoek ecru
> 1 stuks fond nachtblauw handbediend
> 4 stuks zijpoten nachtblauw met zijzwart
> 1 stuks voordoek nachtblauw handbediend op stage left

> 3 stuks elektrische treks op podium:
-1e: 0,9 meter van voorrand
-2e: 3,3 meter van voorrand
-3e: 4,5 meter van voorrand

> Zaalbrug, portaalbrug en zijbruggen vanaf zaalbrug naar horizon

> 1 stuks Genie max. vloerhoogte 7,2 mtr.
> 1 stuks spreeklessenaar
> 19 stuks mobiel podium 2*1 mtr. hoogte 0,2 – 0,6 mtr.
> 1 stuks mobiel podium 1*1 mtr. hoogte 0,2 – 0,6 mtr
> 1 stuks invalidelift links voor podium
> 5 stuks zwarte balletvloer 12 mtr. lang en 1,5 mtr. breed

Licht:
> 4 stuks 1200W strand profielspot iris / messen / gobohouder
> 2 stuks 1000W profielspot selecon pacific iris / messen / gobohouder
> 4 stuks 650W strand profielspot iris / messen
> 3 stuks 650W ETC profielspot iris / messen 2 stuks 36Gr. En 1 stuks 19Gr.
> 4 stuks semiprofiel spot 1000W met messen
> 8 stuks 1200W fresnel spot met barndoor
> 22 stuks 1200W PC spot met barndoor
> 12 stuks par 64 medium-flood
> 4 stuks 4 voudig T bar par 64 medium flood T bar 4
> 4 stuks ballettoren met elk 2*1000W fresnel en 1*PC 1000W
> 4 stuks Led horizonarmatuur CLF Led wash RGBW XL
> 16 stuks Led zaallicht CLF Yara
> 6 stuks balkonlicht CLF Dynamic White par
> 1 stuks Strand 54*2,5 Kw dimmerpack DMX
> 1 stuks Ma Dot2 met extra faderwing
> 2 stuks statief 3,5 mtr.
> 2 stuks statief 1,5 mtr.
> 10 stuks vloerstatief
> 1 stuks Hazer Antari 400

Audio
> 1 Stuks Midas M32r inclusief Midas DL32 digitale stage box
> 1 stuks Soundcraft Expression 2 24 CH
> 1 stuks JB System Cd / Usb
> 2 Stuks Neumann km184
> 4 stuks EV nd 267 microfoon
> 2 stuks EV re 45 n/d richtmicrofoon
> 5 stuks Shure sm 58
> 2 stuks Shure beta 58a
> 3 stuks Shure sm 57
> 2 stuks Sennheiser MD 441-4 microfoon
> 2 stuks Sennheiser EV 845S microfoon
> 3 stuks Sennheiser EV 845 microfoon
> 3 stuks Jefe PHM 917 condensator microfoon
> 2 stuks Akg Se300B condensator microfoon
> 2 stuks Crown grensvlakmicrofoon
> Drumset Akg Session 1
> 1 stuks Akg P2
> 2 stuks Akg P17
> 4 stuks Akg P4
> 2 Stuks JTS Beltpack + JTS ontvanger + DPA D-fine single ear. Niet inbegrepen in huur geluid.
> 2 stuks handheld microfoon draadloos Sennheiser Ew100 / E945. Niet inbegrepen in huur geluid.
> 1 stuks handheld microfoon draadloos Sennheiser Ew 500
> 2 stuks Radial J48 Di
> 5 stuks Di Behringer ultra Di
> 2 stuks Di – 100
> 3 stuks ASL headsets
> 1 stuks ASL telefoonhoorn
> 9 stuks microfoon statief groot met hengel
> 1 stuks Drum statief
> 2 stuks microfoon statief groot recht
> 6 stuks tafelstatief
> 4 stuks speaker statief
> 1 stuks Dynacord XM12 speaker
> 1 stuks Dynacord Am 12 speaker
> 4 stuks Crown eindversterker K1/K2
> 2 stuks Crown Gts 2000 versterker
> 1 stuks Qsc Rmx 2450a
> 4 stuks Crown processor Ps 10/PS 15
> 4 stuks Nexo speaker zaal Ps 15 links / rechts
> 1 stuks Nexo Ps 15 speaker middencluster
> 2 stuks Nexo Ps 10 speaker zaalbrug balkon links / rechts
> 2 stuks Nexo Ls 1200 sub speakers onder podium
> Center, subs en links / rechts is apart aan te sturen
> Dit alles aangestuurd met Bss minidrive 336 en 334
> 1 stuks Nexo Ps15 monitor
> 4 stuks Nexo Ps 10 speaker monitor
> 2 stuks meeluister speaker in kleedlokaal
> Beamer Epson Eb PU 1008B Laser projector
> Beamerlens Epson ELPLM08
> Vleugel: Kawai 1.97

Aansluitingen:
> 2 maal cat 6 vanuit stage left naar regie
> 1 maal cat 5 vanuit stage left naar regie
> Aansluiting audio op zijtoneel links
> Audio snake 8 Ch.vanuit toneel rechts naar zijtoneel
> Audio snake vanuit stage left naar regie 24 Ch
> Dmx aansluiting vanuit stage right naar zijtoneel
> 2 maal Dmx vanuit stage left naar regie
> Ceeform 3 * 32A aansluiting audio op stage left
> Ceeform 3* 32A aansluiting licht op stage left
> ASL aansluitingen op stage right, stage left en bij de regie

Bekijk hier de plattegrond van onze trekkenwand:
Plattegrond trekkenwand

 

Tarieven per dagdeel:
€ 160,00 > Standaard tarief
Verenigingen uit gemeente Someren krijgen 75% korting (€ 40,00)

Extra technische voorzieningen:
> Inzet technicus bij op/afbouwen/ uitvoering: € 35,00 per uur
> Opbouwen/afbreken extra podium: € 120,00
> Vleugelpiano (gestemd): € 240,00 per dag (weekend stemming € 290,00)
> Huur vleugelpiano: € 100,00 per dag
> Kleine geluidset (incl. 1 microfoon): € 40,00 per dagdeel
> Gebruik theater-LED-verlichting: € 75,00 per dagdeel
> Gebruik volledige theaterverlichting: € 100,00 per dagdeel
> Gebruik geluid: € 75,00 per dagdeel
> Gebruik tribune: € 60,00 per dagdeel
> Inhuren extra licht en geluid op aanvraag
> Huur beamer in DOBU theater: € 50,00
> In en uitruimen stoelen en tafels: € 60,00
> Huur headsets (JTS Beltpack + JTS ontvanger + DPA D-fine) single ear. 2 stuks beschikbaar: Prijs volgt nog.
> Huur draadloze microfoons Sennheiser Ew100 / E945: € 40,00 per stuk per dag / 2 stuks beschikbaar

Horeca
Koffie, thee, water voor deelnemers/artiesten en organisatie voorafgaande en tijdens pauze van een voorstelling zijn niet inbegrepen in de huurprijs. Vraag naar de speciale prijs.

> Overige dranken tegen horecaprijzen
> Catering, naar eigen keuze, in overleg met de Ruchte
> Het huisreglement en onze algemene huurvoorwaarden zijn van toepassing

Overige voorwaarden
> De dagdelen zijn van 08.30–13.00 uur, 13.00 – 17.30 uur en 18.30 – 23.00 uur.
> Inzet van licht en geluid en opbouw/afbouw van decor, extra podium en gebruik van liften vindt uitsluitend plaats o.l.v. theatertechnicus de Ruchte.
> De huurprijs is inclusief gebruik van stoelen, tafels en katheder.
> Het DOBU theater dient na afloop opgeruimd opgeleverd te worden.
> De foyer is een openbare ruimte en is voor alle bezoekers in het gebouw vrij toegankelijk. In principe wordt deze ruimte niet verhuurd. Uitsluitend in overleg met de Ruchte kan hier van worden afgeweken.
> Gebruik van vergaderruimten als kleedruimten is uitsluitend mogelijk in overleg met de Ruchte.
> De bedrijfshulpverlening wordt in de regel door de Ruchte uitgevoerd. Uitzondering hierop vormen de producties waarbij meer dan 400 bezoekers worden verwacht. In overleg met de opdrachtgever wordt naar een passende oplossing gezocht. Eventuele kosten zijn voor rekening van de opdrachtgever.
> Stichting de Ruchte aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid in welke vorm dan ook.

Heb je vragen?

Bel of mail Iwan voor een offerte of vraag!

Of WhatsApp ons

Heb je vragen?

Bel of mail Iwan voor een offerte of vraag!

Gezellig theater met een mooie programmering

Het is een klein en gezellig theater met voor ons een mooie programmering! We bezoeken het graag! Zeer vriendelijk in de omgang zowel de beroepskrachten als de vrijwilligers!

Elly van der Linden Dijkstra

Blijf sociaal Volg ons op social media

Mis niets en volg ons via Facebook, Instagram, LinkedIn en Youtube.