Programma najaar 2020 >

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via onze contactpagina.

1 – Openingstijden:

Zijn jullie bereikbaar?
Onze theaterkassa is tot nader order gesloten. Ook werken onze theaterservice-medewerkers voorlopig vanuit thuis. Voor vragen zijn we bereikbaar via info@deruchte.nl. In week 32 en 33 zijn wij volledig onbereikbaar.

2 – Geannuleerde voorstellingen:

Mijn voorstelling is geannuleerd. Wat nu?
Alle ticketkopers zijn in juli 2020 geïnformeerd over het vervolg van de geannuleerde voorstellingen. Geen bericht ontvangen? Stuur ons dan een mail via publiciteit@deruchte.nl en vermeld daarin jouw ordernummer.

Bekijk hier een kort overzicht van de statussen van onze geannuleerde voorstellingen:

Status voorstellingen

Ik ben niet geïnformeerd over de geannuleerde voorstelling, hoe kan dat?
We hebben de informatie van diegene die ticket(s) heeft gekocht én als deze (juist) aan ons is doorgegeven. We houden onze gasten op de hoogte via e-mail en deze pagina. Tickets besteld en toch geen mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar publiciteit@deruchte.nl en vermeld daarin jouw naam en ordernummer en we zullen contact met je opnemen.

3 – Nieuw theaterseizoen 2020/2021:

Komen er in het voorjaar van 2021 ook voorstelling bij?
We hebben een volledig theaterprogramma in optie voor de periode januari t/m mei 2021, maar omdat we afhankelijk zijn van de maatregelen rondom het virus kunnen we dit nog niet communiceren. Als alles positief verloopt dan presenteren we het voorjaarsprogramma in november of december.

Twee voorstellingen per avond?
Dit najaar zijn er vaak twee voorstellingen per avond ingepland. De eerste voorstelling begint om 19.00 uur en de andere om 21.00 uur.

Zijn jullie ticketprijzen verhoogd?
In principe zijn onze theaterprijzen gelijk gebleven. Echter verkopen we dit veelal inclusief een drankarrangement voor 4 euro per persoon en per tafel voor 2 personen. Het drankarrangement is koffie of thee bij aankomst + 2 drankjes per persoon voor tijdens de voorstelling.

Ik zie dat jullie tickets verkopen per 2 personen, kan ik ook met 3 personen komen?
De opzet van de zaal bij voorstellingen is aangepast aan de corona-maatregelen, hierbij is het uitgangspunt: een gezellige sfeer met voldoende afstand. Je kunt hierom alleen een tafel per 2 personen bestellen. Meerdere personen aan tafel zijn vanwege de maatregelen niet toegestaan. Wil je bijvoorbeeld met 3 personen naar de voorstelling te gaan, dan dien je 2 tafels te bestellen.

Is het ook mogelijk om een tafel voor een voorstelling te bestellen zonder drankarrangement?
Voor alle voorstellingen van komend najaar verkopen wij enkel tickets inclusief een drankarrangement. Zo willen we jou een echt avondje uit bezorgen.

Hoe verloopt de theateravond?
30 minuten voor aanvang van de voorstelling gaan de deuren open. Wij verzoeken je om ruim op tijd te komen, zodat we op tijd kunnen beginnen. Indien je tickets inclusief een drankarrangement hebt dan krijg je bij entree een kopje koffie of thee en vervolgens serveren wij de door jou geselecteerde drankjes. Wij staan voor aanvang van de voorstelling voor je klaar, zodat je zonder zorgen van de voorstelling kunt genieten.

– Jassen en tassen dienen meegenomen te worden naar de zaal.
– Kom niet naar het theater als je ziekteverschijnselen hebt.

Komt er ook nog een theaterbrochure?
We verwachten eind augustus een theaterbrochure te presenteren.

4 – Overige informatie:

  • We zorgen ervoor dat de algemene hygiënevoorschriften van het RIVM zoveel mogelijk worden nageleefd.
  • Iedereen wast zijn/haar handen met de desinfecterende zeep die bij de entree staat.

Heb je vragen?
Mail je vraag naar info@deruchte.nl

Heb je vragen?

Neem contact op!

Heb je vragen of wil je een afspraak maken? Stuur ons een bericht of neem telefonisch contact met ons op

0493-44 11 44

Blijf sociaal Volg ons op social media

Mis niets en volg ons via Facebook, Instagram en Youtube.

Sluiten