Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via onze contactpagina.

1 – Openingstijden:

Zijn jullie bereikbaar?
We zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar via: 0493 44 11 44 of info@deruchte.nl.

2 – Geannuleerde voorstellingen:

Heb je nog tickets?
Alle voorstellingen voor theaterseizoen 2020/2021 zijn geannuleerd. Deze voorstellingen zijn definitief geannuleerd of naar het nieuwe seizoen verplaatst. Bekijk onze programmapagina voor het theaterprogramma voor komend seizoen.

Bekijk hier een kort overzicht van de statussen van onze geannuleerde voorstellingen:

Status voorstellingen

Ik ben niet geïnformeerd over de geannuleerde voorstelling, hoe kan dat?
We hebben de informatie van diegene die ticket(s) heeft gekocht én als deze (juist) aan ons is doorgegeven. We houden onze gasten op de hoogte via e-mail en deze pagina. Tickets besteld en toch geen mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar publiciteit@deruchte.nl en vermeld daarin jouw naam en ordernummer en we zullen contact met je opnemen.

3 – Theaterseizoen:

Welke theateropstelling gebruiken jullie komend seizoen?
We hopen natuurlijk met een volle theatertribune te mogen werken, maar omdat dit op dit moment nog helemaal niet zeker is willen we flexibel blijven en daarom introduceren wij het “Bestel nu – betaal later” principe. Je bestelt direct je gewenste aantal tickets en wij sturen je een betaalverzoek zodra we zeker weten dat de voorstelling door kan gaan. Noteer de voorstelling alvast in je agenda. We bekijken per voorstelling wat we doen qua theateropstelling.

Meer info hierover

Ik heb mezelf aangemeld voor een voorstelling. Wanneer krijg ik mijn tickets?
Op dit moment willen we nog flexibel omgaan met eventuele maatregelen. Dit wil zeggen dat we uiterlijk 4 weken voorafgaand aan de voorstelling communiceren hoeveel personen er in onze theaterzaal mogen. Je ontvangt dus uiterlijk 4 weken van tevoren een betaallink en vervolgens jouw tickets. Maar, er is altijd een risico dat jouw aanmelding buiten de boot valt, omdat we minder tickets mogen verkopen dan gewenst.

Krijg ik precies 4 weken voorafgaand aan de voorstelling de betaallink?
Deze ‘4 weken’ is een uiterlijke datum. Dit kan bijvoorbeeld ook 6 of 8 weken van tevoren zijn. We hopen alle aanmeldingen al eerder definitief om te zetten naar tickets, maar dit is puur afhankelijk van de situatie rondom COVID-19.

Ik heb tickets besteld voor een voorstelling. Krijg ik hier nog een bevestiging van?
Op dit moment krijg je geen extra bevestiging van je bestelling via de mail. We adviseren dan ook om de datum van jouw gereserveerde voorstelling goed in je agenda te noteren.

Klopt het dat er voorstellingen zijn waar ik wel direct al kan betalen en mijn tickets ontvang?
Ja, klopt! Het kan zijn dat je voor enkele verplaatste voorstellingen wel direct kunt betalen en je tickets ontvangt.

Klopt het dat ik tijdens mijn bestelling geen stoelen heb kunnen selecteren?
Klopt! Zodra we weten hoeveel gasten we mogen ontvangen sturen we de ticketkopers een mail en kan men de gewenste stoelen selecteren en betalen.

Wanneer krijg ik als Theatervriend of Cultuurambassadeur mijn 2 gratis tickets?
Net als alle andere tickets ontvang je ook jouw twee gratis voordeeltickets uiterlijk 4 weken voor aanvang van de voorstelling.

Moet ik bij binnenkomst een vaccinatiebewijs of geldende negatieve COVID-19-testuitslag laten zien?
We houden ons aan de maatregelen van het RIVM en de overheid en hanteren de regels die op dat moment gelden. We informatie alle ticketkopers hierover tijdig via de mail.

 


Kunnen we helpen?

info@deruchte.nl  –  WhatsApp met ons
Ma t/m vr 9.00 uur – 17.00 uur

Heb je vragen?

Neem contact op!

Heb je vragen of wil je een afspraak maken? Stuur ons een bericht of neem telefonisch contact met ons op

0493-44 11 44

Blijf sociaal Volg ons op social media

Mis niets en volg ons via Facebook, Instagram, LinkedIn en Youtube.

Sluiten